Thursday, June 21, 2007

Minu kallis ema on HOMOFOOB...

Ja ONGI nii - mida kõike ka veel vanas põlves lähisugulaste kohta teada ei saa... Püüdsin küll vastu väita, et äkki kõlban siis mina ka ainult kuhugi ühiskonna silma alt ära - aga see olevat HOOPIS TEINE ASI... Seda ta justnimelt EI ole ! Või et, kui geipaar oma lärmakusega kaaskodanike rahu rikub, siis pole see seotud mitte sellega, et nad geid on, vaid nad lihtsalt ei oska teistega arvestada, ja see on siitmaalt juba politsei rida. No EI jõudnud pärale... Mida KRT sa tahad teha, kui inimene on kõige järgi otsustades sügavalt veendunud, et seksuaalne orientatsioon on tahtejõu küsimus...

Ja kui mõelda, et gei Daggis on olnud üks absoluutselt KÕIGE vapustavamaid inimesi, keda olen elus kohanud...

Veenge mind, et see, mida kaks samast soost inimest üksteise vastu tunnevad, põhimõtteliselt EI saa olla sama ehe, tugev ja puhas, kui heterote puhul, siis hakkan ka homofoobiks, aga seni... LUBAN, et see saab teil raske olema:P (Võtke või see García Lorca vapustav leinaitk lahkunud sõbrale...) Kui see on see koht, et minuga ei saa teatud teemasid arutada, siis OK, olgu nii. Minuga EI saa arutada diskrimineerimise õigustamist - jutt jumala õige.

Vabandan siinkohal KÕIGEST SÜDAMEST kõigi ees, kellele võin olla oma käitumisega piinlikkust põhjustanud - see EI ole tore tunne... Kallis mamma tegi mulle E-apteegis margi, mis oli mark... Loodan, et apteeker sai aru, et mina püüdsin teda toetada - kuigi mina ei saanud ka päris kohe aru, milles tegelik probleem oli. Et tellitud kaup oli õige hinnaga, aga vale asi. Juhtub kõigil:)

Kaupodega veab endiselt:) Wildes, kus söömas käisime, teenindas kena noormees Kaupo, teatas et "mineraalvesi on minu poolt". Kaupo, olge Te tänatud ilusa punkti eest kreisile päevale.

3 comments:

Tiia said...

PALUN PALUN PALUN, ÄÄ HAKKA HOMOFOOBIKS IIALGI :)

Maarja said...

Rahu, EI hakka:D

Tiia said...

ma juba kartsin kõige hullemat ;)